Music

Tuesday 13 August 2013

Dorm Mate

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :D Okay, untuk post kali ini aku nak citer sikit pasal dorm mate aku.. ye, aku duduk hostel.. dan kehidupan kat hostel kekadang tu, best lahh jugak, kekadang tuh, tak best pun ada, yang best nya sebab ada banyak kawan dan teman untuk study sesama.. but, yang tak best nya, lack dari segi kemudahan.. hmm.. biasalahh, asrama lahh dikatakan.. " asrama ku, syurga ku, " katanya.. haha.. =,=' .. okay, berbalik pada tajuk kat ats tuh, aku nak citer sikit pasal sekolah ngan dorm mate aku.. hmm.. kekadang jeles gak tengok dorm lain.. budak-budak dorm aku suka buat hal sendiri.. jarang giler nak bertegur sapa.. termasuk lah aku.. ada yang ajak member lain bergerombolan bawak masuk dorm.. ada yang asyok tidur dorm laen.. and what so ever lahh.. hmm.. especially budak form 4.. hurghh!! tak tahan kot ngan perangai diorang.. macam alien.. pelik punya pasal.. *sorry guys kutuk korang, but, its the fact.. seriously.. diorang annoying.. lagi-lagi time jumpa kat luar asram, cam kat kelas ker.. buat macam tak kenal jehh.. lantaklahh.. okay, kalau yang form 5 nye pulak, okay lahh jugak, boleh tahan.. okay lahh.. boleh lahh buat member sembang time boring kat dorm.. but, its okay lahh, lagi beberapa bulan jehh, dah nak keluar dari alam persekolah.. haha .. :DD relek brother, brother releks.. kan? tapi, buruk cam mana pun perangai korang, korang sume still my dorm mate.. okay, i hate to say it, but "i.l.y" you guys..

No comments:

Post a Comment